Met Dirk.
Dirk! Met Wesley!
He Wesley! Gefeliciteerd met het grote nieuws!
Dank je!
Hoewel, héél groot zal het nieuws wel niet worden bij jullie.
Ho ho, Yolanthe is 1.68. Dat is voor een vrouw gewoon gemiddeld.
Sorry. Jullie kind wordt de nieuwe Shaquille O’Neal.
Precies.
Van het dwergenbasketbal.
Genoeg grapjes. Ik wilde het over jullie bus hebben.
Ja, verschrikkelijk nieuws.
Inderdaad. Yolante heeft nu gehoord dat ik vrij ben komend weekend, dus die wil in Nederland kinderkleertjes hamsteren. Dan komt zo’n aanslag toch dichtbij.
De babydump heeft een heel goede webshop!
Ja, maar het vrouwtje wil graag echt shoppen. Je weet hoe dat gaat.
Eh, nee. Gertrude regelt altijd alles.
Juist. Maar terug naar die bus. Je moet daar weg, Dirk.
Inderdaad.
Je gaat toch naar Feyenoord?
Nou, in Nederland is het klimaat ook niet echt lekker. Heb je die spreekkoren in Utrecht gehoord?
Van mijn straatvoetbalmaten uit Ondiep. Die zijn niet wijs.
Precies. Waar kan ik heen?
Schotland?
Daar is ’t me te nat.
China?
Dat is me te druk.
Wat dan?
Ik heb getwijfeld over België.
Je mag in elk geval nog niet stoppen. 
Want?
Je weet het goede doel nog steeds te vinden.

