Met Dwight.
Hé Dwight, met Henk.
Henk! Hoe is het bij Cambuur? Zijn ze nog steeds boos op me?
Hoe bedoel je?
Nou, dat ben je toch niet vergeten? Je hebt me zelf opgevolgd!
Ik ben Henk Fräser. Van ADO.
Oh! Van Albanese Defensies Omkopen.
Heel grappig Dwight.
Achteraf Dubieuze Overwinning.
Leuk hoor.
Alle Doelpunten Omstreden.
Luister, we wisten echt van niks.
Nou, ik heb die beelden gezien Henk. Die achterhoede van Skenderbeu Korce, daarbij vergeleken heeft FC Dordrecht een wereldelftal. Ik zie trouwens dat Ronaldo voetballer van het jaar geworden is. Die geilt zo op zichzelf dat hij permanent een selfiestick heeft.
Je dwaalt af. Zo slecht waren die Albanezen trouwens niet. We hadden ze gewoon kapot gespeeld.
Waarom is er dan zoveel gegokt op doelpunten van ADO?
Da’s toch logisch? Wij hebben de topscoorder van de eredivisie!
Ja, en ik begin nu te snappen hoe dat komt. Jullie zitten zogenaamd al maanden op die Chinees te wachten, maar achter de schermen is hij al aardig bezig. Bij ons ook trouwens.
Ja, want daar belde ik voor.
Heb je die beelden gezien?
Ja. Schandalig. Maar dat krijg je met Standaard Luik.
Hoezo?
Strafschoppen Toegekend Aan Nogal Dwaze Acties. Arbiter Raakt De Leiding Uitermate Irreëel Kwijt.
Zou dan alles in het voetbal doorgestoken kaart zijn, Henk?
Ik Fräservoor, Dwight. 

