-Ziggo Klantenservice, goedenmiddag.
-Ja, goedenmiddag. Ik wil graag mijn abonnement opzeggen.
-Waarom, als ik vragen mag?
-Omdat jullie die neuzen uit 020 gaan sponsoren.
-Wat bedoelt u?
-Omdat jullie geld gaan geven aan die nepclub met hun nepstadion.
-Oh, u bedoelt omdat we Aja…
-LALALALALA
-Oh, bent u er zo één?
-Ik ben een echte supporter. En ons leven wordt door jullie kapotgemaakt.
-Nou dat zal wel meevallen, toch?
-Nee man. Ik kan geen gloeilampen van Philips kopen, ik kan niet vliegen met Arke, ik kan me niet verzekeren bij AFAS en ik kon vroeger geen bandjes van TDK draaien.
-Maar u kunt wel in een Opel rijden!
-Nou, rijden, rijden, je staat elke maand wel ergens langs de weg met die ondingen. Maar ja, alles voor de club hè. Ik had vorig jaar ook een abonnement op Blijdorp, en daarvoor had ik een rekening bij de FORTIS. Maar die zijn nu weer ABN Amro geworden, dus ik moest er weg. Maar SNS is een oude sponsor van Twente, de Rabobank geeft geld aan die achterlijke hockeyers en ING was vroeger de Postbank en die hadden een reclame met Jan Mulder en die is ook van 020 dus nu heb ik alles weer in een sok op zolder.
-En waar gaat u nu televisie kijken?
-Bij de buren.

