-Tom! Marcel Kittel hier!
-He Marcel. Zeg, ik moet straks een WK-tijdrit rijden en…
-Wir haben ein neue sponsor!
-Ho ho, Marcel, het is einen neuen Sponsor. Moet ik jou nou de Duitse grammatica uitleggen? Bovendien is Sponsor met een hoofdletter, want het is een zelfstandig naamwoord. Hedde gij geen Duits op school gehad? Met naamvallen en sleutels en ezelsbruggetjes en zo meer?
-Aber Tom, jetzt wird es Alpecin!
-En Shimano dan?
-Die sind aufgehört!
-Maar Alpecin? Die maken toch shampoo?
-Ja, supertoll, oder?
-Ik kan toch niet mijn ketting met shampoo smeren?
-Nein, aber es ist gut für das Haar!
-Heel goed, Haar met een hoofdletter. Maar wacht eens, Alpecin, hoe ging die reclameslogan ook alweer?
-Keine Ahnung, aber meine blondierte Locke sind froh das ich sie mit Alpecin wachsen kann!
-In die zin zitten zoveel fouten dat ik er niet aan ga beginnen om ze te verb…doping voor het haar! Dat was het! Doping voor het haar. En dat gaat nu een wielerploeg sponsoren? Dat is toch belachelijk?
-Nein, naturlich nicht! Ich sollte wenn ich du ware schnell unter die Dusche springen! Ansonsten bekommst du nimmer den Sieg auf Tony Martin.
-Marcel, je moet echt je grammaticaboe…
-Viel glück!
-Met een hoofdletter!
-Auch gut! Tjuss!

